Мероприятия

Заходи

Events

Veranstaltungen

Загрузка Мероприятия

Все Мероприятия

  • Это мероприятие прошло.

Академія менеджерів ресторанів

21 Березня - 26 Березня

10000 грн

Академія менеджерів дасть унікальну можливість дізнатися про ресторанний бізнес зсередини. Він буде цікавим і корисним для тих, хто планує відкрити ресторан чи кафе, претендує на посаду менеджера ресторану або вже працює менеджером, і хотів би підвищити рівень своїх знань.

Наші викладачі – люди, які мають досвід відкриття ресторану-кафе «з нуля», управління рестораном, досвід у виробничій сфері, маркетингу.

Програма повного курсу також включає ключові розділи: система управління підприємством ресторанного бізнесу, інструменти, методи та підходи у роботі; управління виробничим процесом, складання калькуляцій (розрахунок витрати сировини) та маркетинг у ресторанному бізнесі.

На менеджері ресторану лежить відповідальність за всі аспекти роботи закладу, тому кожен із цих блоків знань украй важливий.

До програми входить відвідування 1-2 успішних ресторанів з цікавими концепціями та дегустаційні вечері.

Програма навчання:

Менеджер ресторану:

Ольга Преображенська

власник ресторану та кейтерингової компанії

За п’ятнадцять років Ольга пішла від офіціанта до власника. Має приголомшливий практичний досвід від управління ресторан до відкриття з 0. Працювала директором у грузинському ресторані «Глечик», запускала ресторан «Мансарда» Mulberry.

На даний момент працює над запуском власного ресторану в 300 місць.

Ольга Преображенська – людина, яка має в крові закладений ген гостинності, саме це забезпечує успіх усіх її проектів. Отриманим досвідом та знаннями вона ділиться на тренінгах

Визначення “Менеджер”. Компетенції та відповідальність. Цілі. Ефективне керування. Делегування повноважень.

Основні завдання

  • Управління процесами
  • Фінансовий облік та контроль:
    бюджет, його важливість, аналіз та контроль виконання; аналіз P&L; контроль витрат
    касова дисципліна — політика щодо обігу коштів на підприємстві, контроль управлінського та бухгалтерського обліку
    контроль закупівель, товарних запасів, інвентаризацій – аналіз розбіжностей, foodcost контроль
    Фін моделювання спецпропозицій та акцій
    способи збільшення продажів у ресторані; середній чек, частота повернення гостя,
  • Контроль технічного стану ресторану:
  • PR та реклама:
    робота з цільовою аудиторією, її визначення
    зовнішня реклама
    SMM-маркетинг
    Карта торгової території, аналіз конкурентів
  • Робота з гостями
    персоніфікація та бонусні програми, робота з базами
    робота зі скаргами та конфліктами
    психологічні аспекти спілкування з гостями
    таємний гість
  • Робота з дозвільними структурами та контролюючими органами
  • Робота з асортиментом – ABC-аналіз, сезонні меню, барна та винні карти, цінова політика
  • Управління персоналом
  • Організація робочих місць
  • Схеми оплати праці
  • Графіки роботи – оптимізація ФОП
  • Дисциплінарна політика ресторану – штрафи, премії

Надія Поліщук

технолог

Технолог ресторанної консалтингової компанії Good Idea, спеціаліст з 20-річним досвідом роботи в найкращих ресторанах столиці: Пивна Дума, Ранчо, Beef&Wine, Whisky Corner.

Хто такий технолог у сучасному ресторані, навіщо він потрібен

  • Необхідність придбання програм складського обліку (порівняльна характеристика, плюси та мінуси)
  • Створення «зручних» номенклатурних довідників – запорука якісного обліку у ресторані
  • Постановка обліку, як швидко це зробити
  • Створення меню ресторану та оновлення меню у процесі роботи
  • Якісне проведення опрацювання страв, основні помилки
  • Точка відліку (оперативний контроль) щоденний, місячний
  • Практичні рекомендації щодо звітності
  • Звіти на прикладі роботи однієї із програм складського обліку
  • Ми не можемо собі дозволити працювати «наосліп»

Ігор Брагін

президент Асоціації шеф-кухарів України
  • Система введення нового меню. Сезонність та свята. Спец меню від шеф-кухаря. Як вибрати напрямок?
  • Система контролю якості на кухні. Хто за що відповідає?
  • Як встигнути переконатися в 100% якості кожної заготовки і кожної страви, що йде в зал.
  • Шеф-кухар, який спілкується з гостем, додатковий плюс ресторану.
  • Виконання бюджету на кухні.
  • 5 правил роботи кухні – запорука мінімальних витрат та високої якості роботи.
  • Санітарні вимоги простими словами. Часті порушення.

Світлана Гришко

фізіогноміст, бізнес-тренер та HR Ресторанної консалтингової компанії «Good Idea!» Prof HoReCa Consulting»

Пошук співробітників Теорія поколінь 5 етапів підбору:

  • де та як розміщувати оголошення
  • як правильно скласти текст вакансії
  • телефонне інтерв’ю
  • як зробити, щоб кандидат дійшов співбесіди

Співбесіда:

  • Запитання до кандидата
  • Що оцінювати. Техніки оцінки компетенцій
  • Що не робити під час співбесіди
    Інструкція відмови
    Анкета
    Профіль посади
  • Фізіономіка як додатковий інструмент у пошуку персоналу
    Зони особи – контакту-свідомості-дії
    Голова – довга-середня-кругла
    Щелепа – пропорції та характеристики
    Рот – великий-маленький
    Губи – пухкі-тонкі
    Ніс – рівний-курносий-яструбиний
    Очі – маленькі-великі
    Лоб – кут нахилу
    Вуха – розмір-форма
    Зморшки – енергетичні канали
  • Стажування та адаптація кандидата
    книга новачка
    лист для першого дня
    програма навчання
    навчальний матеріал
    наставництво
  • Атестація працівників
    новоприбулих
    діючих працівників
    тести
    оціночні листи
  • Стандарти ресторану Який ти керівник?
    поведінка у конфлікті
    способи врегулювання конфліктів
    Побудова взаємовідносин зі співробітниками
    рівень відповідальності
    делегування повноважень
    стилі керівництва
  • Мотивація
    можливість кар’єрного росту
    Підготовка наставників
    Система грейдів
    кадровий резерв
    командоутворення
  • Звільнення
    дисциплінарна політика
    рядові порушення
    смертні гріхи
    акти, що фіксують порушення

Тетяна Роблес

Marketing, PR&Events

Маркетингове планування об’єкта з нуля.

  • Що продаємо? Кому продаємо? Де продаємо? Як продаємо?
  • Ідея ресторану. Його легенда. Кухня. атмосфера.
  • Цільова аудиторія. Аналіз потреб цільової аудиторії.
  • Вибір локації. Аналіз прилеглої території. Аналіз ринку та конкурентів.

Маркетингове ведення існуючого об'єкта.

  • Аналіз території.
    географічний
    демографічний
  • Аналіз об’єкту
    концепція
    Можливості
    маркетинговий та PR аналіз діяльності об’єкта, виявлення помилок, планування подальшої стратегії
  • Акції та фішки у ресторанному маркетингу.
  • Створення акцій та спеціальних пропозицій
    Як щось дарувати і при цьому заробляти?
    Як змусити гостей купувати більше?
    Робота з командою для збільшення продажів
  • PR Ресторану
  • ATL реклама
    Інтернет: Соц. Мережі, сайт, контекстна реклама
    Радіо, телебачення
    Зовнішня реклама
    Реклама у місцях продажу
  • BTL реклама
    consumer promotion (безкоштовні зразки та спосіб їх поширення в ресторані)
    direct marketing (прямий маркетинг смс, мейл розсилки)
    POSm (рекламні матеріали)
    special events (особливі заходи)
  • Лідери думок (система «сарафанного радіо»)
  • Event менеджмент у ресторанному бізнесі
    Специфіка event планування у ресторанах
    цілі
    Організація заходів
  • Забезпечення та контроль ефективності акцій та заходів.
    Планування
    Які акції та заходи можна вважати ефективними
    Вимірювання ефективності
  • Що НЕ потрібно робити в ресторанному маркетингу та піарі
Вартість навчання:
  • 10 000 грн
  • *Для не резидентів України, для представників інших країн вартість — 500$
  • Випускникам Кулінарної Академії та Членам Асоціації знижка 10%

Обучение: с 10:00-18:00

Запис по тел.: +38(067) 282 63 62 , +38(093) 758 23 27

Подробиці

Початок:
21 Березня
ЗАКІНЧЕННЯ:
26 Березня
вартість:
10000 грн
Событие рубрика:

Організатор

Кулінарна Академія Асоціації шеф-кухарів України
Телефон:
+38 (093) 758 23 27, +38 (067) 282 63 62
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА:
chef.kiev.ua@gmail.com, academy.bragin@gmail.com

Место проведения

Асоціація Шеф-кухарів України
Гарматна, 55
Київ, Украина
+ Карта Google

поділитися в соц мережі