Мероприятия

Заходи

Events

Veranstaltungen

Загрузка Мероприятия

Все Мероприятия

  • Это мероприятие прошло.

Бухгалтер управлінського обліку у ресторані. Основні помилки та шляхи їх вирішення.

14 Березня - 16 Березня

3400 грн

Швидке та доступне навчання Управлінського обліку в ресторані.

Жодної «води», тільки інструменти, що працюють, 20 річний досвід Надії Поліщук. Зручний шанс навчитися коректному веденню обліку, як результат Успішний ресторан.

Надія Поліщук

ТЕХНОЛОГ: ТЕХНОЛОГ РЕСТОРАННОЇ КОНСАЛТИНГОВОЇ КОМПАНІЇ GOOD IDEA, ФАХІВНИК З 20-РІЧНИМ ДОСВІДОМ РОБОТИ У КРАЩИХ РЕСТОРАНАХ СТОЛИЦІ : ПИВНА ДУМА, РАНЧО, BEEF&WINE, WHISKY CORNER
  • Хто такий технолог у сучасному ресторані, навіщо він потрібен
  • Необхідність придбання програм складського обліку (порівняльна характеристика, плюси та мінуси)
  • Створення «зручних» номенклатурних довідників – запорука якісного обліку у ресторані
  • Постановка обліку, як швидко це зробити
  • Створення меню ресторану та оновлення меню в процесі роботи
  • Якісне проведення опрацювання страв, основні помилки
  • Точка відліку (оперативний контроль) щоденний, місячний
  • Практичні рекомендації щодо звітності. Звіти з прикладу роботи однієї з програм складського обліку. Ми не можемо собі дозволити працювати «наосліп»

Основною метою курсу є здобуття теоретичних знань та здобуття практичних навичок при роботі з базами матеріально-технічного обліку в ресторанному бізнесі. Рекомендовано для бухгалтерів, які працюють з первинною документацією, бухгалтерів управлінського обліку та просто для людей, які бажають придбати перспективну, потрібну професію в системі ресторанного бізнесу

Перший день

теоретичний курс

  • Чому важливий бухгалтер для управлінського обліку у ресторані
  • Функціонал
  • З чого потрібно починати роботу в новій базі при відкритті ресторану та рекомендації, як спростити роботу з вже існуючою базою
  • Номенклатурні довідники, основні помилки під час їх створення
  • Технологічні карти – основні засади створення технологічних карт та особливості введення ТК у базу
  • Особливості роботи з первинною документацією
  • Інвентаризації – як скасувати інвентаризацію, яка підриває мозок і перетворити процес інвентаризації на спокійний пошук помилок та шляхів їх усунення
  • Звітність: основні звіти та точки контролю

Другий день

практичне заняття

  • Розбір найпоширеніших питань та усунення помилок у базі користувача.
  • Розбір та аналіз інвентаризації, фінансова відповідальність персоналу за «плюси» та «мінуси» під час проведення інвентаризації
  • Звітність, як використовувати отримані дані для проведення грамотної цінової політики, формування меню та отримання прибутку в ресторані

Для більш поглибленого засвоєння отриманих знань рекомендовано мати із собою ноутбук із можливістю доступу до бази, якщо такої можливості немає – мати із собою звіти:

  • структура номенклатурного довідника
  • техкарти, правильність написання яких у вас викликає сумніви
  • переоблік
  • аналіз продажу (за період)
  • оборотно-сальдова відомість (за той самий період).
Вартість:
  • На одного студента: 3 400 грн*
  • * Для членів Асоціації шеф-кухарів та випускників Кулінарної Академії: 3000 грн.

2 дні (14 годин), з 10:00 до 18:00
Кількість студентів у групі обмежена до 8 осіб.

* Резерв місця: оплата у розмірі 50%, залишок суми оплачується в день заходу, повернення передоплати можливе у разі скасування за 7 робочих днів.

Запис за тел.: +38(067) 282 63 62 , +38(093) 758 23 27

Подробиці

Початок:
14 Березня
ЗАКІНЧЕННЯ:
16 Березня
вартість:
3400 грн
Событие рубрика:

Організатор

Кулінарна Академія Асоціації шеф-кухарів України
Телефон:
+38 (093) 758 23 27, +38 (067) 282 63 62
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА:
chef.kiev.ua@gmail.com, academy.bragin@gmail.com

Место проведения

Асоціація Шеф-кухарів України
Гарматна, 55
Київ, Украина
+ Карта Google

поділитися в соц мережі