Мероприятия

Заходи

Загрузка Мероприятия

Все Мероприятия

  • Это мероприятие прошло.

Курс «Бухгалтер управлінського обліку в ресторані. Основні помилки та шляхи їх вирішення»

13 апреля - 14 апреля

3400 грн

Швидке і доступне навчання управлінського обліку в ресторані. «Ніякої «води», тільки працюючі інструменти, 20 річний досвід Надії Поліщук. Зручний шанс навчитися коректного ведення обліку, як результат Успішний ресторан.

Про спікера:

Надія Поліщук — технолог: технолог ресторанної консалтингової компанії Good Idea, фахівець з 20- річним досвідом роботи в кращих ресторанах столиці: Пивна Дума, Ранчо, Beef & Wine, Whisky Corner.

Хто такий технолог в сучасному ресторані, навіщо він потрібен

Необхідність придбання програм складського обліку (порівняльна характеристика, плюси і мінуси)

Створення «зручних» номенклатурних довідників — запорука якісного обліку в ресторані

Постановка обліку, як можна швидко це зробити

Створення меню ресторану і оновлення меню в процесі роботи

Якісне проведення опрацювання страв, основні помилки

Точка відліку (оперативний контроль) щоденний, місячний

Практичні рекомендації по звітності. Звіти на прикладі роботи однієї з програм складського обліку. Ми не можемо собі дозволити працювати «наосліп»

Основною метою курсу є отримання теоретичних знань і отримання практичних навичок при роботі з базами матеріально-технічного обліку в ресторанному бізнесі. Рекомендовано для бухгалтерів, що працюють з первинною документацією, бухгалтерів управлінського обліку і просто для людей, охочих придбати перспективну, затребувану професію в системі ресторанного бізнесу

Перший день — теоретичний курс

1. Чому важливий бухгалтер для управлінського обліку в ресторані

2. Функціонал

3. З чого потрібно починати роботу в новій базі при відкритті ресторану і рекомендації як спростити роботу з вже існуючою базою

4. Номенклатурні довідники, основні помилки при їх створенні

5. Технологічні карти — основні принципи створення технологічних карт і особливості введення ТК в базу

6. Особливості роботи з первинною документацією

7. Інвентаризації — як скасувати інвентаризацію, яка підриває мозок і перетворити процес інвентаризації в спокійний пошук помилок і шляхів їх усунення

8. Звітність: основні звіти та точки контролю

В кінці першого дня учасники семінару отримають завдання для самостійної роботи, так само пройде попередній запис для індивідуальної консультації по вашій базі, на кожного учасника виділяється 1,5 години.

Другий день — практичне заняття

1. Розбір найбільш поширених запитань і усунення помилок в базі користувача.

2. Розбір та аналіз інвентаризації, фінансова відповідальність персоналу за «плюси» і «мінуси» при проведенні інвентаризації

3. Звітність, як використовувати отримані дані для проведення грамотної цінової політики, формування продаваного меню і отримання прибутку в ресторані

Для якісної роботи у віддаленому доступі прохання встановити в комп’ютері, де знаходиться програма складського обліку, програму AnyDesk

 

Тривалість: 2 дні (14 годин), з 10:00 до 18:00

Вартість навчання: для одного студента: 3400,00 грн

• Для членів асоціації шеф-кухарів і випускників Кулінарної Академії: 3000,00 грн.

Додаткова інформація та запис за тел .: +38 (067) 282 63 62, +38 (093) 758 23 27

Подробности

Начало:
13 апреля
ОКОНЧАНИЕ:
14 апреля
стоимость:
3400 грн
Событие рубрика:

Организатор

Кулинарная Академия Ассоциации шеф-поваров Украины
Телефон:
+38 (093) 758 23 27, +38 (067) 282 63 62
ЭЛЕКТРОННАЯ ПОЧТА:
chef.kiev.ua@gmail.com, academy.bragin@gmail.com

Место проведения

Ассоциация Шеф-Поваров Украины
Гарматная, 55
Киев, Украина
+ Карта Google

поделись в соц сети